26 feb. 2012

Godmorgon Söndag...

Åh så härlig frukost serverades denna söndag morgon,
bovete/banan plättar, valnötter och solrosfrön strösel, agave sirap och björnbär till, en XL gröndrink är ett måste varje morgon ;) så
dagens är gjord på färsk persilja, baby spenat och gurka.





Nu är det morgon mys i soffan och en bamse kopp grönt te avnjuts efter en så härlig frukost ;)
när koppen har tömts ;) blir en låååång skogs promenad för familjen i det vackra vädret, tar med en liten picknik korg ...

korgen laddas med varm choklad gjord på havremjölk och rå kakao, nötter, bananer, björnbär smoothie och chai latte, allt home made....

Puss & kram på er alla goa som kikar in. :)

PS.om det är någon som vill ha recept på mina super goda och nyttiga plättar, hör av er!
Blir bara glad...:)

3 kommentarer:

  1. Jag tar gärna receptet :) Fin och trevlig blogg du har :)

    Du får ha en fortsatt bra vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Molly !

      TACK för ditt fina kommentar, jag blir så glad när jag får lite kommentarer ;) det är inte många dock men tillräckligt för att fortsätta blogga :))

      Bovete plättar är jätte goda och är en nyttigare variant till vanliga plättar, enkla och snabba att göra.
      Jag skriver receptet i min nästa inlägg, det är lite att stå i just nu, men så fort jag kan.
      Jag lovar ;)

      Ha en fortsatt trevlig onsdag kväll!

      Radera
  2. Hej!
    Vilken härlig blogg du har, så fina färger och bilder : ) Plättarna ser ju galet goda ut. Jag har flera bra recept på plättar, finns under pannkakor länken på min blogg, under frukost! : ) Bara att steka som plättar istället. : ) Är också nyfiken på receptet du hade : ) Kram!

    SvaraRadera

Tack jag blir så glad för att just du lämnar en kommentar hos mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...