12 juli 2012

Egen gjorda tavlor

Hej!

:)) jag lever, ja!

Ibland måste man prioritera lite och jag väljer mig själv just nu,prioriterar lite egen tid framför alla andra saker man skulle, måste, ska bara,osv.,just nu är det bara jag....

Jag sover så mycket jag kan,gör så lite jag kan :) sköter bara jobbet just nu innan jag tar min semester, jag tar helt enkelt semester ifrån allt annat ;)men snart så ska jag ha min välförtjänta riktiga semester :)

min snälle make sköter allt runt omkring med huset och barn och lite små projekt ute i trädgården.
Han har tagit sin semester :)
Min sista arbetsdag är imorgon på min ordinarie jobb och sedan har jag några dagar nästa vecka i blomsteraffären,
på fredag vecka 29 reser jag ner till Bosnien med min dotter och hennes kompis, det blir tjej semester, ska bli så kul, just nu är det 38 grader varmt där nere och vi behöver det :)
Maken ska till Polen med minstingen, han ska hälsa på sin farmor och sina kusiner, i år har vi delat på oss lite ;)
Få se hur det går med det för det är första gången på 10 år som vi blir ifrån varandra i 3 veckor, aj,aj,aj.....
men det blir skoj, sen när vi träffas igen efter semester,då ska man dela med sig av alla upplevelser, allt man har varit med om, vi hinner sakna varandra, mm.
Sen kan det ju va skönt att vara utan varandra lite :) vi tror det iallafall, få se hur det går med det. ....

Att jag tittar in på bloggen idag är för att visa er mina fina tavlor som jag fixade lätt av några fina kort som jag hittade på nätet, jag skrev ut dom i A3 format, köpte på Ikea nya fina ram och tadaaa..
De ska sättas upp i sovrummet där jag har min yoga hörna och det visar jag er senare :)







Visst är dom fina ;)

Ha det fint alla ni som tittar in hos mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack jag blir så glad för att just du lämnar en kommentar hos mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...