20 maj 2011

lovely friday.......















Idag har jag och 6-åringen varit hos tandläkaren,efter varandra! Inga hål, det är toppen :))
på väg hem pockade jag mina första lupiner för i år, lupiner är vackra, dekorativa, billiga  och så gillar  jag mest dom  rosa:).
när vi kom hem så var vi jättehungriga , så idag blev det snabb äggomellet med mangold, majskaka med smak av sesam,en liten klick grekiskt yogurt och ett glas med havremjölk, lilleman fick tonfisk macka då han har äggallergi.
Nu  ska jag ut i det fina med bok och storkopp grönt te.
Kärleken jobbar extra idag , så en liten hälsning till dig ifall du läser,

 Älskar dig :).

Mangold är rik på järn och andra hälsosama näringsämnen och är antiåldrande kost.,B och Cvitamin, kalcium,magnesium,kalium,selen....





Önskar er alla en underbar fredag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack jag blir så glad för att just du lämnar en kommentar hos mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...