21 maj 2011

Tvåspråkig... .dvojezican......

Hej,hej...

jag har bestämt mig...har länge funderat på om jag ska eller inte och nu har jag bestämt mig, blogen ska bli tvåspråkig, svenska-bosniska. som jag skrev innan har jag många kusiner och släktningar runt om i hela världen som tittar in hos mig men dom förstår inget av det jag skrivit och oftast kollar dom bara på bilder, så nu blir det lite text för dom med, :)

Idag åker "Paris"nagellacket bort,den lånade jag av min underbara kusin Edina, kvällen då vi skulle ut och äta ,sen dess har jag inte tagit bort det av nån anledning,trots att det är inget vackert syn nu när man går i sandaler och det syns verkligen,hahhha, tror att jag ville ha den så länge som möjligt på, :(
, som ett minne av den kvällen, jag saknar dom nåt oerhört mycket...

men ikväll ska jag ut med några vänner och vi ska på Bio i Halmstad, det blir pirates of the caribbean 3D.
Så naglarna ska fixas på nytt och kort som är tagen får vara ett kärt minne till det underbara kvällen i Paris <3.



Ha en härlig lördag





Danas sam odlucila da ce blog biti i na bosanskom jeziku iako nisam bas najbolja u izboru rijeci i opisivanja ali dacu sama sebi sansu, razlog za dvojezican blog su  moj rod i moja familija sirom svijeta  i naravno drustvo sa fb- koji neznaju svedski jezik.
Toliko o tome.

Danas  skidam lak sa noktiju koji sam namazala u Parizu, taj lak sam pozajmila od tebe Edina onu noc kad smo posle na kulu i kad smo dosle u restoran gdje radis, bila je to nezaboravna noc i jedna od najljepse provedenih u Parizu,hihihi. Zasto pisem danas o tome je sto mi je zao skinuti lak jer me podsjeca na tebe,na tu noc,na pariz,na nas sve zajedno,:(
Moram samo da vam kazem koliko mi nedostajete, mislim na vas svaki dan.
Volim vas puno!!!!!!!!<3<3<3

Veceras ja i dragi idemo u kino, pirates of the caribbean 3D, sa nasim dragim  prijateljima , Selma,Dino,Jasenko , Malin och Patrik, bice nam super.
A sad idem da pomognem djeci malo za pripremu veceras  i oni ce imati drustvo ,gledati film i igrati Playstation 3, pa trebam u kupovinu i tako, eto toliko za danas....

Pozzzzz svima.

1 kommentar:

  1. Om du fixar lite te så fixar JAG en filt, fika och boogie till sjön så vi kan njuta av solen lite. ;)

    SvaraRadera

Tack jag blir så glad för att just du lämnar en kommentar hos mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...